Тел: +359 896 322 622; +359 889 016 894; +02/465 11 20
Е-мейл: office@elpida.bg

Курсове по 3D Studio Max

Autodesk 3ds Max е софтуер за 3D компютърна графика. Софтуерът работи на Windows платформа. 3ds Max се използва в много индустрии, включително за компютърни игри, телевизионни реклами и архитектурно моделиране, също така и за създаване на специални ефекти в киното.

 

За кого e полезен курсът?

Курсът е подходящ  за тези, които за пръв път ще се сблъскат с възможностите на програмата, както и за тези, които имат начални познания и желаят да ги развият.

 

Как се провежда обучението?

Обучението по 3D Studio Max се провежда само в индивидуална форма на обучение.

 

Записване за курса

За записване за курса, изберете един от следните варианти: позвънете на посочените телефони , изпратете имейл на office@elpida.bg или  попълнете формата за онлайн записване. Записването и заплащането , се осъществяват най-късно  до  седем работни дни,  преди старта на курса. Заплащането можете да направите по удобен за Вас начин:  на място в нашия  офис на бул. Витоша 32, етаж 2 или по банков път.

 

Продължителност на курса

Продължителността на курса е 30 учебни часа.

 

Завършване на курса

Всеки завършил успешно курса по Autodesk 3ds Max  и успешно положил финалния тест, ще получи сертификат за завършеното обучение.

 

Учебна програма:

1. Общо въведение в 3D Studio Max:

– запознаване и елементи на интерфейса;

– работа с изгледи(Viewports);

– настройки на потребителският интерфейс;

– работа с файлове;

– подготовка на работната среда;

– общи настройки и информация за сцената.

2. Моделиране:

– общо представяне на полигонното моделиране;

– модификатори;

– импортиране на обекти от AutoCAD;

– обособяване на архитектурна част от проекта;

– импортиране на съществуващи 3D обекти.

3. Осветление:

– разполагане на основните светлини(работа с V-ray sun/sky, Skylight portals);

– разполагане на второстепенните светлини(V-ray lights).

4. Камери:

– работа с физическа камера (V-ray physical camera);

– разполагане и основни настройки.

5. Материали и текстури:

– работа с редактора на материали;

– създаване и употреба на някои широко разпространени V-ray материали.

6. Рендиране:

– основни / финални настройки на V-ray.